lundi 7 janvier 2008

Ce mai cauta oamenii

Ma uitam din curiozitate sa vad cum ajung oamenii sa citeasca ce scriu eu pe aici. Spre surprinderea mea....uite ce am gasit:
suma n! - ????? apare asa ceva pe blogul meu?

etuis i phone paul smith - da, e etuiul ala pentru iphone de care scriam eu acum ceva vreme si care costa enorm de mult pentu ce reprezinta

imi plac unghiile - cum adica? asa in general? tre sa aiba colturile taiate? de la maini sau de la picioare? ..... colarate ? mari, mici? ......

joc medaille d"onore - mie imi suna a un joc de ala din copilarie, unde, chiar daca castigi chiar daca nu, primesti o medalie de onoare...numai asa ca ai participat. Oi fi scris eu altceva p'aici???

Obiceiuri de iarna din zona Arges - sunt multe, aici am zis numai de Focul lui Sumendru. sper ca ti-a folosit :)

ce se poarta in 2008 - oho...se poarta ce-ti place si ce te face sa te simti special

ce se poarta in moda - in moda se poarta tot ce-ti place si ce te face sa te simti special. Daca ar trebui sa zic ceva de la mine aici as spune ca se poarta culorile :D

intimitati - Cam ce te astepti tu sa gasesti cand cauti un asemenea cuvant?

"kinofest" - :)) noroc cu commentul lui Matei ca altfel nu stiam nici eu ce e ala Kinofest

étui Iphone paul smith - da...vad ca o sa aiba succes. bravo mai paule!

asternuturi kill bill - exista asa ceva? cum sunt? vreu sa vad si eu!

parapluie paul smith - da, da tot paul smith. E la fel de scumpa ca si etuiul. mult prea mult pentru o umbrela

ce culori se poarta la par - mie imi plac toate culorile. alege si tu in functie de cum iti sade:)

munca in corporatii - sucks!!!!!

felicitari happy - sper ca ai gasit ceva care sa iti inspire happy

intimitati - se pare ca inca n-ai gasit...si tot revii. Mai vino! ( aaa, tu esti cel de mai jos, nu?)

poze partyuri - daca o sa invat sa fac poze ( asa cum mi-am propus pentru anul asta) probabil ca o sa existe si un blog cu poze de la partyuri. pana atunci....poze simple la: http://www.danapaun.blogspot.com/

intimitati - ha ha ha....imi plac oamenii perseverenti

discutii intre fete - eee...asta e un subiect delicat. nu cred ca se pot gasi pe internet asemenea discutii, ,oricat de mult ai cauta. da poti sa mai incerci :)

haine roberto cavalli - noroc cu h&m ca altfel....cum am mai zis....nu ma dau in vant dupa Cavalli. By the way, am umblat prin vreo 20 de magazine h&m si n-am vazut nimic facut de baiatu asta.

Ceea ce e si mai interesant e ca un om, suparat probabil ca nu a gasit ceea ce cauta,mi-a lasat urmatorul comment ( e clar ce cauta , nu?):
Anonyme a dit…
da e fain dar pacat ca nu exista ceva despre un sarut cu un baiat cum se face aceasta mijcare culimba sau.............infine cautam altceva la intimitati vam zis despre un sarut miscarile lor in gura sau ma intelegetzi voi pe mine nu..............?
1 janvier 2008 21:15

O sa las pe fiecare in parte sa interpreteze conform standardelor sale de valori. Eu nu pot sa zis decat atat: imi pare rau ca ai ajuns tocmai pe blogul meu cautand sa inveti despre un sarut. Daca chiar nu te descurci sa gasesti o explicatie exacta pe internet iti recomand sa incerci cu o persoana ( sexul ti-l alegi tu) si sa exersezi pana reusesti, iar apoi zi-ne si noua. Succes!

PS: as fi zis mai multe insa mi-am propus ca anul asta sa incerc sa devin mai indulgenta cu cei din jurul meu si sa nu mai judec atat de mult. sa iau oamenii asa cum sunt.

Aucun commentaire: