mercredi 23 janvier 2008

O zi ca oricare alta

...si totusi diferita. M-am lamurit! Frustrari si nemultumiri am ( si avem cu totii) everyday...dar zilele cand le bag in seama sunt putine :). Si nu neaparat din cauza mea, ci din cauza micilor nimicuri. Par example, astazi, mi-am facut un moft de 200 de euro ....imi vine si mie sa rad acum :))....ei bine, mi-am luat ochelari ( nu ca as fii avut neaparat nevoie de ei....da sunt asaaaa frumosiiiii... ) . In timp ce asteptam liftul spre minunatul birou, un domn in varsta s-a asezat langa mine. S-a scuzat ( initial n-am intels de ce) , si-a scos pieptenul din buzunar(eu am zambit), s-a aranjat si apoi mi-a spus: sunteti foarte draguta domnisoara....sa radeti mai des si fara motiv, ca va sta asa de bine, si sunteti atat de tanara.... A venit liftul.Ne-am urcat amandoi...el coboara dupa numai doua etaje si , in timp ce tine liftul blocat se intoarce , imi zambeste si imi ureaza sa am o zi frumoasa.Pleaca. Inainte sa se inchida usile ,imi sopteste...aaa, si multa dragoste va doresc! Usile s-au inchis in urma lui si eu am ramas zambind si bucurandu-ma de clipa. Zambesc si acum. Ma simt speciala.....:))). Si mie care imi venea sa rad de el ca si-a scos pieptenul.... of.ce om sunt si io cateodata!

2 commentaires:

Miezu` a dit…

oamenii astia make your day pt multe zile de la momentul respectiv inainte

Da a dit…

Da, asa e...inca nu mi-a trecut feelingul :)