samedi 19 janvier 2008

De dimineata la amiaza

Weird....asa e cand te trezesti la 5 dupa amiaza si nici macar nu esti mahmur :D. Oricum, ciudate sunt si starile ce le-am simtit in noaptea pe care tocmai am prelungit-o pana acum. N-o sa le pomenesc aici caci au fost foarte puternice si prefer sa ramana numai pentru mine. O sa zic numai ce concluzii am tras eu din ele. Fist of all, e adevarat ce se spune de femei, ca se maturizeaza mai repede, si la fel de adevarat ca lucrurile, actiunile trebuie facute fiecare la vremea lor. Adica, diversele actiuni ce le intreprindem noi de-a lungul vietii sunt bune si distractive daca le facem fix atunci cand trebuie, fiecare la varsta ce i se potriveste. Nu zic ca nu e ok sa fie facute mai tarziu , insa nu mai au famec, chiar sunt un pic patetice. Frate, daca ai trecut peste vreo etapa...nu incerca sa o imbini cu asta in care esti acum, ca e aiurea rau. Daca a trecut si n-ai gustat-o...asa a fost sa fie. ...ai sarit direct la nivelul urmator. Comporta-te ca atare. Ca defapt asta e progresul. In viata noastra trecem le la nivel la nivel, acumuland cate ceva din fiecare...si, depinde de fiecare daca la final ajunge langa Nirvana :))
Una peste alta, am avut niste revelatii ...si bune si rele si e tareee rau. Simt acum ce ignoram.Si stiu ca e ok, stiu ca o sa iasa asa cum vreau eu :)). Ca asa trebuie sa fie. Ca ce ziceam eu mai demult despre mine in centrul universului meu....ei bine, asta a devenit asa, un fel de statement.
Si ce tare e sa tot descoperi lucruri despre tine...ce tare e sa te cunosti din ce in ce mai bine... Si ce tare e sa fii in love :)
Peace!

Aucun commentaire: