mercredi 9 janvier 2008

Mediu inconjurator ( al meu)

Nu stiu ce mi-a venit sa fac asa ceva. Cert este ca mi-a venit. Si iata-ma aratand lumii ceea ce mie imi da pace. Defapt mi-au placut mie pozele astea si m-am gandit ca e ok sa le vada si altii ( ca poate ma inteleg / cunosc mai bine daca vad in ce mediu traiesc) Anyway, va prezint o parte din mine:
Enjoy!

Sa inceapa, zic!


"Fiind baiet paduri cutreieram"


Feminisme, feminitati....


Ramasite ale facultatilor


Cand asa...cand ase.


Paie, perne, plante aromate...relax corner


Tot ce-i trebuie unei femei :P


Urmeaza ...devorarea lor


Coltul...de langa usa


Doua dintre ultimele cadouri primite


Dans in alb si negru


Vogue, "relaxatorul" :D, si cate ceva din fosta colectie de instrumente muzicale. Intr-un cuvant: Delectari


Floarea Soarelui. Cea mai simpla si frumoasa floare din lume.


Picture cu cea mai tare vacanta (detaliu Coltul ...de langa usa)

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Da a dit…

Hey. Even if i am not sure u can understand what i'm telling here ( or maybe u know romanian language :)...), let me thank you for your kind comment.
Good luck with your site.
Peace!