jeudi 24 janvier 2008

The one and only.... Misheel

Am ajuns la 50 de posturi si chiar ma pregatisem sa zic despre mine, insa calculatorul de la birou nu vrea sa-mi deschida un fisier....asa ca, fara prea multe cuvinte am ales sa va prezint ( zic prezint si nu arat!) o minunatie. Asadar, minunati-va!


Ia te uita ce am primiiiit
Fac colectie de palarii
Gata! Ma duc sa ma joc. Cum? nu intelegi ce zic?










Joacaaaa in zapadaaaa



Bine, bine....infofoleste-ma!Of!



Parca imi vine sa plang
















Eee...doar glumeam!












Ce zici? Ca sunt frumoasa? Hmm
Si stiu si sa pozez


I loooove my mom






Ehhh....



Fete, fete:











Momentan am ceva treaba. Vorbim mai tarziu!











Am uitat sa precizez ca numele meu inseamna Zambet. Ce zici? L-au ales bine parintii astia ai mei :). Aaaaa, si am deja 7 dinti :D

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Oare se poate deochia un copil prin intermediul unor poze???? SPER sa nu!!

Miezu` a dit…

vai ce mocutze are :)