mercredi 9 janvier 2008

De inceput

2008. Anul asta o sa fac 28 de ani ( ce tare e sa te nasti intr-un an cu 0 la coada, ca nu tre sa calculezi tot timpul cati ani ani :D) , dar si multe altele. E incredibil cum se poate schimba starea unui om de la o zi la alta. Mi-am inceput anul pierzandu-mi toti banii din buzunar si apoi cu o stare....nici nu stiu cum s-o numesc, nu de bine oricum...si apoi am ignorat. Si am simtit de toate: enervare, bine, angoasa, lene, pace, teama si multe altele...si asta in numai cateva zile. Apoi mi-s-a naruit o stare. Stare care, daca interpretez eu bine, s-a tranformat intr-o mare deziluzie. Cea mai mare. ( Zic io mai multe despre asta alta data)
Si m-am gandit cu groaza ca nu am chef de nimic, ca nu stiu ce o sa ma fac eu anul asta in care ar trebui sa "cresc" pe mai multe planuri si ca nu stiu de unde sa-mi iau resurse si forte. Si am citit numai lucuri, care, stiti voi, apar exact atunci cand trebuie, si apoi am stat un pic cu mine, si gata.
Am o energie extraordinara. Am chef si simt ca pot face multe lucruri. Am planuri la care mi-era si frica sa ma gandesc in zilele alea lenese de care vorbeam mai sus. Chiar am feelingul ca pot muta muntii din loc, ca e suficient numai sa vreau. Si chiar vreau!
Am citit int-un horoscop ( le retin si recitesc numai pe alea care zic de bine- motivant, nu?) ca o sa fie un an plin de schimbari si de trecere de la superficialitate la concentrare si seriozitate. Daca o sa ma tina starea asta, chiar cred ca asa o sa se intample!
Eu incep sa devin centrul universului meu! Si e bine.
In rest, traiesc in prezent, in viitor ( tot caut bilete de avion :D) dar si cu amintirile frumoase din trecut. Si chiar daca vroiam sa-i dedic un post special n-o mai fac. Ma multumesc sa o evoc aici ca fiind cea mai recenta amintire. Si e dulce-amara. E vorba de Viena. Viena e un oras cu care m-am obisnuit atat de mult incat nu-mi mai place in mod deosebit. O sa ma intorc acolo oricand cu placerea aia cu care te intorci in locuri familiare, insa n-am s-o mai vizitez asa des. Nu mai e orasul meu preferat. Caut altul. Anul asta!

Si o sa inchei cu ceva ce am citit in revista One :
"Bine, adevarat, frumos. Problema este ca nu le poti avea pe toate trei in acelasi timp. Una sau doua lipsesc mereu. Mai mult chiar: Binele nu este neaparat Adevarat si Frumos. Frumosul nu este neaparat Bun sau Adevarat. Iar Adevarul nu este in mod necesar Bun sau Frumos.
[....]
Fericirea nu este un dat garantat. Ne este data doar cautarea fericirii si, uneori, rezultatul este iubirea. [...] Dar iubirea astfel obtinuta nu e Raiul. Este exclusiv fericirea ta. Raiul este o utopica reteta pentru toti."
Articol scris de Cristian Crisbasan. Pentru articolul integral ( pe care chiar il recomand) cititi revista One din luna ianuarie 2008.
Peace!

Aucun commentaire: