mercredi 30 janvier 2008

BAck from outerspace

N-am mai scris....defapt n-am mai publicat nimic, ca io am scris....da' n-am terminat. Si am vazut eu ca oamenii intra sa vada ce mai zic ( ca acum ii recunosc dupa ip) ...si io..sunt prea ocupata cu ce mi se intampla in viata reala ( nu ca aici ar fii ceva ireal, da nu e tot...). Si chiar ma gandeam sa schimb si linkul spre blolgul de poze si sa-i zic NU face si Da poze :) ...eu defapt am tot pozat, da' n-am postat :P
Eeee, oricum...m-am intors. N-am vesti . Inca.
Povesteam la inceputul anului cum ca am fost la shopping si in noaptea de revelion mi-am pierdut toti banii din buzunar. A trecut. Acum descopar insa altele :)). Adica: am probat un sutien si pana sa ajung eu la casa magazinul a luat foc. M-am intors si mi-am cumparat sutienul. Surpriza: este mic...am luat alt numar de pe raft. Apoi, mi-am cumparat o pereche de balerini foarteee tari. Am ajuns acasa si am descoperit ca mi-am luat de doua ori stangul. Mi-am cumparat o pereche de pantaloni cu 2 numere mai mari ( cu toate ca eu am probat numarul bun:)). Si aseara am descoperit ca minunatul meu palton-pelerina nu este M ( cum ar fii trebuit) , nu este nici macar L....ei bine....l-am luat XL. Cum? Nu-mi dau sema ca eu am probat M si il aveam in mana...cum am ajuns eu la casa ( si acasa) cu XL?????...si astept sa mai descopar...ca deja a devenit distractiv.
In alta ordine de idei, daca tot m-am apucat sa scriu ...sa mai zic ce mi-a trecut prin cap si ce mi s-a mai intamplat. Asadar:
- am fost invitata pe o insula...sa fac mancare si sa ma ocup de stuf :)
- mi-am cumparat un fel de dulap fara usi ca nu mai aveam loc de haine ( pai daca mi-am luat numai marimi astronomice:))
- ar fii trebuit sa organizez un trip in desert dar am obtinut amanare pana la vara/toamna
- ziceam ca o sa reincep sa ma dau cu placa....ca mi-au trecut panicile si am descoperit ca inca convietuim ( eu cu panicile mele)
-dorm incontinuu si nu reusesc sa ma odihnesc
-am vazut o super tare piesa de teatru ( dar n-am stiut si nici nu stiu cum se cheama)
-simt ca-mi lipseste ceva si nu vreau sa stiu exact ce, ca m-as depresa maxim
- Irina e bolnava. A fost o boala inchipuita la inceput si acum s-a transformat in boala pe bune ( tot haraie de parca ar fii racita :)). Maine mergem la doctor ca nu se mai poate asa!!!
-ma gandeam sa-mi fac un blog de fashion da' am renuntat la idee din lipsa de timp ( acum am, dar mai tarziu....?)
-nu mi-a mers netul vreo doua zile si m-am simtit legata de maini si de picioare...si io care zicem ca nu sunt dependenta de www :)))
- descopar in fiecare zi cate ceva nou despre mine si mi se pare ca ma maturizez si parca n-as vrea...da' asa cum zicem acu ceva vreme...e timpul.Si am mai citit eu ce zicea Osho ca viata unui om se desfasoara in cicluri de cate 7 ani ...si la mine e anul ala ( poate de aia, zic!)
-am discutat duminica cu niste prieteni ce-am face daca am stii ca murim marti spre miercuri ( discutie referitoare la minunatul asteroid care ne-a ocolit de data asta) si eu am zis ca as conduce-o pe Irina, dar am ales sa dorm ca sa fiu odihnita ...in caz ca..
- am impartit soferii din bucuresti in mai multe categorii printre care: calxonagii, ne-semnalizatorii, batutii in cap, mult prea linistitii, soferii de autobuz, panicatii s.a.m.d ( merita un post special).
- multe altele pe care nu mi le pot aminti acum . Poate revin asupra lor, poate nu...nu ma pot pronunta acum :)
Sa vina primavara mai repede ca mi-e dor de starea pe care ti-o da soarele.

Aucun commentaire: