samedi 29 décembre 2007

De final

Gata. Pentru mine anul asta chiar s-a terminat. De tot. Acum am terminat de impachetat ultimele ramasite din bagaj.Peste cateva ore zbor. Mi-am cautat si am gasit perna de avion, mi-am incarcat toate bateriilor gadgeturilor, mi-am ales muzica de asculatat in avion, mi-am facut o lista ( in cap) cu ce vreau sa-mi cumpar, dar nu m-am gandit deloc ce as vrea sa vad. Ma rog, abia astept sa ajung acolo. Am auzit ca o sa si ninga, ceea ce e mai mult decat tare....:D.
Am tras linie si am stabilit ce am facut si ce-mi doresc la anul. Mai am un pic de lucrat la feedback-ul situatiilor de anul asta. Mi-am mai propus pentru la anu' sa-mi vizitez toti ( macar o parte) din prietenii plecati din tara.
Una peste alta, 2007 se incheie cu un tot alt feeling decat a inceput si asta nu poate decat sa ma bucure. Sa o tin tot asa imi urez.
Sunt sigura ca o sa fac si de revelion asa cum am facut de Craciun, adica n-o sa trimit nici un mesaj, dar nici n-o sa raspund celor primite, dar pentru ca acum am un film pozitiv , va urez ( celor carora le-as trimite mesaje...dar nu numai) un an mult mai peace si mai pozitiv.
Si cam atat cu urarile, gandurile si planurile. Ce-o fi... o fi ...asa cum trebuie.
Peace &Love

Aucun commentaire: