mercredi 12 décembre 2007

Haos

Vin sarbatorile! Astazi mi-am dat seama ca nu pentru toti oamenii vin la fel. Gen pentru mine inseamna relaxare, familie, prieteni, si din nou relaxare. Fusei astazi la Unirea ( magazinul...da, da ala cu bradul) si m-am ingrozit de cat haos exista in noi. Nici nu mai stiu ce sa zic ..ca e deprimant...sarbatorile astea s-au transformat in curse de shopping. Sa cumparam cat mai mult...haine, mancare, artificii, acesorii, decoratiuni. A, decoratiunile...Nu contest ca sunt si unele misto , pe care mi-ar placea sa le vad....daca nu la mine, la altii; dar marea lor majoritate mi-au taiat cheful de viata. Aaa..si mai sunt si colindele...care au si ele rolul lor in relaxarea de care vorbeam mai sus. Dar mi s-a luat si de ele...tot acolo...nu se auzeau ca niste cantece, ci mai mult ca niste zgomote ...peste zgomotele oricum existente. Erau atat de multi oameni, si atat de agitati incat, cand m-am indepartat de zona....s-a facut frig. Si chiar ma amuzam gandindu-ma ce cald si ce rece mi-a fost inconjurata de oamenii aia. Si n-am vazut nici unul care sa ma inspire....numai oameni de aia de zicea un baiat pe blogul lui ...corporatisti de bucuresti ( da ! am scris cu litere mici special).
Anyway, am ajuns acasa unde e bine. Ma duc prin oras cu prietenii mei, care chiar daca sunt agiati cateodata...nu ma deranjeaza ...ca sunt ai mei! Maine ma duc la petrecerea minunatei companii in care ....ziceam pana acum ca ma desfasor, dar se pare ca nu...doar ma risipesc ( cum zice Tudor, colegul meu),...si n-am nici un chef de ea...sau poate de starea care stiu ca va fii acolo.

Pana la stari mai frumoase, va las cu muzica. Dar nu de la mine. Fiecare cu a lui!

Aucun commentaire: