jeudi 27 décembre 2007

Notite

Cu o adiere atat de usoara, incat , chiar daca stii ca trebuie sa se intample, nici macar nu o simti, anul asta se termina. Scriam eu intr-un post mai vechi despre ce mi s-a intamplat in 2007 si ziceam ca o sa revin sa zic cum mi-ar placea mie sa fie la anu'. Si sunt atat de multe...si ma gandesc de unde sa incep si unde sa ma opresc...ca inca nu am descoperit limita. Limita ( echilibrul, mai bine) intre personal si public.Adica cateodata mi se pare ca zic prea multe lucruri personale, iar altadata ( ca acum, par example), ca blogul asta ar trebui sa fie un pic mai animat cu intamplari de zi cu zi din viata mea. Asa ca acum o sa ma asez in fata monitorului si o sa ma gandesc.La ce-mi doresc la anul. Si apoi, depinde in ce dispozitie o sa ma aflu, o sa le expun, sau ....semiexpun:).
Asadar: sa ma mut, sa-mi schimb jobul, sa incep sa ma gandesc la copii. Cam astea ar fii cele mai majore dorinte. Iar dintre cele mai mici ( sau mai usor de realizat): sa ma plimb mai mult, sa invat sa-mi controlez starile de angoasa, sa ma vad mai des cu oamenii de suflet, sa invat sa fac poze, si sa fiu cu zambetul pe buze mai tot timpul.Ar mai fi:sa vad Barcelona si Londra; sa castig pariul; sa mai slabesc nitel, si poate ( si asta e cel mai greu) sa ma las de fumat.
Gata. Astea sunt o mica parte din dorintele mele pentru la anu'....restul, le-am pastrat pentru mine si poate pentru prietenii cei mai apropiati.
Sa avem un an bun !

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Good luck!