lundi 10 décembre 2007

H&M si Roberto Cavalli

Mie imi plac mult hainele de la H&M. Nu m-a impresionat insa pana acum nici o colectie de-a lui Roberto Cavalli. Mi se pare un pic .....kisch( cred ca asa se scrie). Dar combinatia asta de H& M cu Cavalli mi se pare interesanta. Bine, e adevarat ca nu ma prea dau eu in vant dupa animal printuri, in schimb cine ma cunoaste stie ca imi plac hainele care luncesc :D.Una peste alta, hainele au acum un aer mai pronuntat de eleganta si de glamour.....si nici nu sunt extraordinar de scumpe ca cele ale designerului.
Mai am un pic si o sa le vad si "live", o sa le probez, si, cine stie, poate chiar sa le cumpar... Iupiiiii

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Doamne doamne ce de shopping o sa facem!!!! Yey!

adelacotimani a dit…

:D bine k mi ai spus :D shooooppppinnnngggg :D