mardi 18 décembre 2007

Zic de bine

Citeam ce-am mai scris io pe aici si ce poze am postat si observ ca tot zic ca mi-e dor de nu stiu ce stare, ca ce frumos a fost nu stiu unde si nu stiu cand, ca vreau vara si tot asa.... Dar de fapt mie imi place ACUM. Nu se intampla totul asa cum imi doresc, insa e bine, e pace, n-am de ce sa ma plang. Si nici macar nu mi se intampla nimic special...nici o realizare deosebita, nici vreo intamplare extraordinara, nimic wow. Si totusi...ma distrez, ma amuz, fac haz de necaz, traiesc o viata linistita...am planuri, visez, cred, simt. Am hobbyuri, am prieteni, oameni care ma inspira, carti de citit, filme de vazut, ceaiuri de baut, prieteni vechi de vizitat.
Anul asta a fost pentru mine total altfel decat cei de pana acum. Am invatat lucruri noi, am inteles multe, am refulat, am indepartat, am refuzat sa simt, nu m-am simtit libera...dar toate astea pana la un moment dat. Pana cand mi-am dat seama ca e mult mai tare sa vezi partea frumoasa a fiecarui lucru, pentru ca, da! chiar exista si o parte frumoasa. Si poate ca asa a fost sa fie...sa trec mai intai printr-o stare proasta ca sa pot sa ma bucur mai mult de curcubeul de dupa. Probabil ca o parte din cei care cititi ce scrie aici si ma cunoasteti n-o sa fiti in totalitate de acord cu mine...insa, inside me a fost furtuna.
Ma rog, a trecut si acum e bine. Si e ok ca se intampla inainte de sarbatori, pentru ca, spre deosebire de alti ani, chiar am feeling de sarbatoare.
Plec acum.Inca nu m-am hotarat daca la patinoar sau la teatru.
Peace and love :)

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Pai da...normal!..ca TU intrii in concediu pana la anu!! Normal ca ai feeling de sarbatori!!

Da a dit…

Toate se intampla atunci cand trebuie sa se intample, draga mea :).Sper ca prin asta am zis tot :P