lundi 24 décembre 2007

De noapte

Inca nu m-am gandit ce scriu. vreau doar sa scriu ceva...si e un pic dubios pentru ca as avea multe de zis, insa , de mult ori mi se intampla ca atunci cand ma trezesc in fata ecranului gol sa mi se goleasca si mie mintea. Imi vin in cap in momentul asta amintiri de pe la Vama , de acum cativa ani (poate pentru ca am auzit ceva povesti despre asta in seara asta.....sau poate ca nu). Mai devreme, din cauza mirosului de iarna mi-am amintit de o noapte de Craciun in care am mers mult pe jos prin ger, dar nu-mi pasa.Imi mai vine in cap o intamplare de acum vreo trei ani de pe partia de la Predeal. Si ma mai gandesc la un om....si imi dau seama ca fix de aiurea. E ciudat. Poate ca multe lucruri ce ma inconjoara sunt ciudate, dar incerc sa fac (defapt sa vad) ceva misto din fiecare. si asta nu e tot timpul ok, dar mie imi place.
As zice ceva si de sarbatori, dar nu am intrat de tot in spiritul lor, asa ca mi se pare un pic cliseu. Mi-e dor de oameni vechi si de stari pe care stiu ca nu le-as mai gusta acum si nici nu m-as mai simti bine daca le-as mai trai....cred ca e o nostalgie de aia de ora 3 noaptea cand nu ti-e somn , dar nici nu vrei sa faci nimic si te gandesti la cai verzi pe pereti. Si, paradoxal probabil, mi-e tare bine. Si mai cred ca e sfarsitul anului si am intrat un pic in panica.Si stiu sigur ca maine cand o sa ma trezesc n-o sa mai am deloc feelingul asta, dar , tocmai pentru ca il am acum, vreau sa-l "imortalizez".
Si tot scriu de ceva vreme si nu zic nimic...asa ca o sa ma duc sa dorm. Vreau sa visez ce am visat si noaptea trecuta....despre partie si snowboard....ca poate imi trece odata panica si ma duc iar sa ma dau.ca e cea mai tare senzatie din lume.
Somn acum...vise cu un om si o partie:)

4 commentaires:

Anonyme a dit…

E tare ca orice om o sa creada acum ca e vorba despre el! Si cred ca FIX cel despre care e vorba (oricare ar fi el...) daca ar citi nu s-ar gandi ca e vorba despre el!!

Eu abia astept sa-ti treaca panica!! Wanna help?:)

Miezu` a dit…

se intampla sa ai stari din astea, fix pe la ore din astea imposibile. imposibile pt restul, dar noi doua stim ca totul e posibil. mai ales la ore din astea.
dupa cum imi zicea un gagiu zilele trecute, SarbaStari fericite! :)

Da a dit…

@tot tu: normal ca i want help :) nu de asta existi? :P...si cu siguranta n-o sa stie ca despre el e vorba , ca deja am stabilit ca, oricare ar fi el, e idiot :))
@miezu: e mai mult decat placut sa vezi ca nu esti singura din lume care la ore de astea se lasa invadata de asa stari ( care, fie vorba intre noi, sunt chiar normale:D).Sarbastari fericite si tie ! ( este cea mai frumoasa urare pe care am primit-o vreodata. multumesc).
Peace!

Miezu` a dit…

normale nu sunt, in mod normal la orele astea apare starea de somn.
dar sunt extraordinar de smecher de explorat. :)