mardi 4 décembre 2007

Perspective

Ma gandeam io asa....asa cum ma mai gandesc din cand in cand....dar nu prea des, ca sa nu ies din ale mele, ca la fiecare sfarsit de an oamenii ( si , implicit,eu... ca sunt si io om, nu?) isi fac planuri pentru anul ce vine, si contorizeaza ce au facut in anul care a trecut. Eu...pai, cum sa zic? N-am facut nimic in in anul asta....adica nimic extraordianar....am facut planuri...hihi..si inca le mai am....pentru la anu'...sau cand o fi fie..... ca nu ma grabesc.Imi place sa vina lucrurile peste mine nu sa ma duc eu peste ele.:)).
O sa le contorizez ( asa pentu mine...iar daca le vezi si tu, cititorule..cu atat mai bine...):
- ianuarie: planuri pentru noua firma+shopping cu fetele ( ceea ce pentru mine inseamna mult. Nu, nu fetele...shoppingul :)
- februarie: planuri avansate pentru firma...
- martie: Firma....intalnirea cu Gianni
- aprilie: ce-am facut in aprilie???? sa-mi zica si mie cineva daca stie!
- mai: viziatat Milano....inceput de vara...iesit mult, mult
- iunie: iar nu mai stiu...parca nimic. Aaaa.....mi-am luat masina :)
- iulie: o mare dorinta de concediu, dar mi-a iesit numai munca, munca, munca si niste weekenduri la mare
-august: o dorinta maxima de concediu....munca, munca, munca si iar cateva we la mare
- septembrie: ??????? a inceput toamna...s-au deschis cluburile si am inceput iar cu partyurile
- octombrie:prima mea saptamana de relaxare din acest an.....ce tareeeeee + o noua activitate, blogul :)
- noiembrie: pregatiri de plecare la Viena, iesit mai mult ( din cauza noului prieten :P) si am inceput iar sa merg la sala ( din nou, o mare realizare...)
-decembrie:....vedem noi..:)
Cu alte cuvinte, in prima jumatate a anului am fost focusata pe inceperea un nou business, iar in a doua jumatate...pe relansarea sau inchiderea lui :))))))
Si peste astea...diverse aventuri, oameni, situatii, depresii, frustrari, bucurii...prieteni noi, prieteni vechi...oameni care ma bantuie si pe care ii bantui...
Iar pentru la anu' ......aoleu...atat de multe ca mi-e greu sa le insir acum, mai ales ca....ma cheama si sefu' :P. Revin cu un alt post despre planuri.
PS: acum ca le-am retrait, parca nu a fost asa de gol anul asta ( ca eu stiu mai multe decat am scris aici ...)

Aucun commentaire: