vendredi 6 juin 2008

Mediumul din mine

Am avut aseara niste ganduri foarte tari. Si am uitat aproximativ 90% din ele. Hmmm, oricum ... Imi dau seama ca am un soi de al nu stiu catelea simt de pot vadea ce simt si gandesc oamenii si de ca actioneaza asa cum o fac in momentele alea. Si uneori simtul asta e mai pronuntat.Aseara a fost un fel de apogeu ...si m-am distrat fantastic pe seama lor. Stiu ca nu e tocmai frumos din partea mea, insa e minunat sa intrii in mintea oamenilor....macar asa, la suprafata. Bine, acum sa nu crezi ca sunt some kind of medium, ca n-am nici o treaba....cred ca tine mai mult de psihologie si de flerul pe care il ai la oameni. Par example, un amic ( n-o sa dau nume, ca nu e fair...)e foarte mamos, la modul...are nevoie de aprobare pentru actiunile lui...nu intreaba direct, ci cu ochii, altul e foarte frustrat de viata pe care o duce si de aici visarile si permanenta autoaparare, minora ce-i drept, dar care agaseaza la un moment dat, altul care le stie pe toate si nici macar nu asculta cand vorbesti, dar iti zambeste complice cand il priveste cineva, iar tie iti zambeste asa ca un ritus cand te vede, ca poate ....la un moment dat....and so on...
Doar asta imi mai amintesc din milioanele de ganduri ce le-am avut la partyul de aseara. Aaaaa, si inca ceva ce are , evident, legatura tot cu oamenii, stiti ca la orice petrecere e mai tare afara decat inauntru De ce? pai acolo ies oamenii sa socializeze,acolo vezi prieteni, cunosti oameni, admiri sau zambesti ridicol....asta daca iti place socializarea si nu se intampla sa cante tocmaiu cei pe care-ti doreai sa-i vezi....Anyway, observ ca zic numai prostii si-mi vine sa sterg , da n-o fac ca ma distrez de mintea mea care trece dint-una in alta, asa de repede ca-mi pierd ideile.
Si apropo de aiureli si psihologeli.....poveste: munceam , la inceputurile carierei mele fulminante :)) intr-un colectiv foarte tare. La un moment dat a mai aparut un coleg, tacut, linistit ( evident, total opus fata de noi ceilalti), si nu stiu de unde am auzit noi ca el a terminat psihologia ( lucru ce s-a dovedit complet eronat , saracul om era inginer... politehinist :D) , si ne-am panicat. Am zis ca frate, asta de asta e asa linistit ci la locul lui ca el acum ne urmareste, poate scrie si vreo lucrare despre noi, si isi da seama cum suntem noi inside,si e dubios rau sa te simti asa...gol....si ne-am propus cu to(n)tii sa avem grija ce vorbim si cum ne comportam, macar fata de el......hahahaahaha...
Asa ca aveti grija cu mine...si cu starile mele :)))))))). Ha ha ha ha ( a se citi ca un ras de vrajitoare)
Va las acum....ca oricum stiu ce faceti :P

1 commentaire:

Miezu` a dit…

foarte tare :))))