mardi 17 juin 2008

Zic ce vreau. Dar zic.

Ce ciudat e sa te intorci in timp la lucrurile mai putin placute. Adica (si stiu ca am mai atins acest subiect), tu ai trecut peste unele etape , specifice varstei, si, prin diverse conjuncturi te trezesti tot acolo. Pai cum sa mai ai rabdare sa explici ? Eu nu mai am si o ard dubios si supar oameni si totusi nu ma intereseaza ca stiu ca am dreptate. Si cel mai greu e sa suporti senzatia aia de repros din ochii celuilalt, si nu repros pentru ca-i zici , ci repros pentru ca el chiar nu crede. Adica cum poti sa zici asa ceva? Cum poti sa vii tu si sa-mi dai peste cap toata lumea? Cum de am putut sa traiesc asa pana acum si te-ai gasit tu sa vii si sa-mi zici ca eu nu stiu sa comunic? Pai pana acum cum am comunicat? , Pai cum sa-ti explic man ca n-ai comunicat? Cum sa-ti explic mai frumos cand ma intrebi de ce trec dintr-o stare in alta ca se intampla asa pentru ca am invatat sa nu-mi mai reprim trairile si sa traiesc cu ele, si sa ma comport asa cum simt atunci cand simt? Sa incerc sa nu-mi mai impun limite asa stricte? Si cum sa te astepti ca, dupa ce iti spun ca am obosit sa incerc sa fac un om sa-mi spuna ce-l deranjeaza, par example, si sa las lucrurile asa cum au picat chiar daca stiu ca nu sunt asa, cum sa te astepti ca tocmai cu tine sa o fac? Pai de ce ? Fa si tu un efort. Ca eu vad ca ai o frustrare sau o nemultumire si totusi nu-mi zici nimic....faci pe suparatul. Ce e asa greu sa-mi zici uite bai fata pe mine ma deranjeaza cutare lucru pe care l-ai facut sau pe care nu l-ai facut, cu buna stiinta sau nu. Si atunci cand eu nu mai suport si te intreb daca te deranjeaza ceva, sau daca am facut eu ceva ce nu ti-a picat tocmai bine tu sa-mi zici ca nimic. Ok . Iar nu ma pot abtine si-ti zic ca se vede ca e ceva innergula, dar daca nu vrei sa-mi zici e ok...eu pot sa traiesc cu asta.Tu ce faci? Incepi sa tipi si sustii in continuare ca totul e ok. Foarte bine. Dar nu-mi tranti usa si nici nu pleca cu scartait de roti de langa mine.....ca nu numai ca intaresti ceea ce se vedea deja, dar chiar imi lasi un gust amar si next time nu-ti mai zic nimic....iti las frustrarile sa se acumuleze, iar cand vei exploda o sa absentez....motivat.

Aucun commentaire: