mercredi 11 juin 2008

Punct. Si de la capat

Every time we say goodbye. Era un status ce l-am vazut de dimineata. Stii ca daca te gandesti la ceva, poate din cauza energiilor, sau poate pentru ca esti mai atent, observi in jurul tau exact ceea ce trebuie....ca in filmele alea in care personajul vrea sa se regaseasca pe sine si vede in jurul lui numai semne.Asa si eu...Ma transform, totul in jurul meu se schimba, sau poate perceptia mea referitoare la mediul ce ma inconjoara e schimbata(...inca analizez).Si, daca de obicei starile astea de transformare a mediului meu si implicit a mea, ma dezechilibrau, acum nu. Acum nu vine nimic peste mine, acum nu exista nici cea mai mica senzatie de panica, acum am simtit, fara invaluire, direct.Si e foarte tare. Aceept ceea ce mi se intampla si chiar ma bucur de clipele astea pe care le traiesc eu cu mine. Incepe o alta etapa din viata mea si abia astept s-o savurez.Fara sa ma intreb de ce, fara sa ma intreb cum de , las in urma multe, fara sa le fi rezolvat in vreun fel, pur si simplu nu mai exista ca ceva palpabil.au devenit experienta . Fara sa uit,fara sa ma prefac ca uit, fara regrete, fara senzatia de ceva neterminat. E ciudat, aproape ca nu pot explica. Dar eu inteleg si asta e tot ce conteaza. Si simt ca ma indepartez de oameni vechi.si stiu ca ma indepartez de oameni ce mi-au fost si imi sunt dragi . si mai stiu ca, incredibil, dar nu-mi pasa. Incep sa ma simt, asa cum imi zice Sandra, New Dana. Si-mi place de mor de mine in noua postura. Si nu e o schimabre fizica, nu e o schimbare nici macar de conceptie....e muult mai mult decat atat, e aproape spiritual.E un fel de regasire :)
Si sunt un pic altfel decat credeam eu ca ma aflu :)...si ma accept asa cum sunt, si abia astept sa se definitiveze ca sa pot savura din plin noile dicutii ce le voi avea cu mine.
Iar daca vrei sa-mi zici ceva, alege-ti cu grija cuvintele, pentru ca mi-ar placea sa cred ca ai inteles :). Acesta este spatiul meu personal, pe care tot eu am ales sa-l fac public, dar in care, acum, va las doar sa priviti...fara sa interactionam. Asistati de la distanta transformarea mea:).
Nimic nu mai este asa cum a fost.e doar altfel , nici mai bine si nici mai rau.doar altfel.
Vorba ei :Every time we say goodbye......so, goodbye

Aucun commentaire: