mercredi 11 juin 2008

Unde sunt?

Sex and the city the movie.Tocmai m-am intors de la cinema. Am vazut filmul asta cu fostul meu prieten. Stiu...nici eu nu m-as fi gandit vreodata la mixtura asta :))....Sunt usor pusa pe ganduri. Mi-a placut de am murit filmul asta pe vremea cand era serial pentru ca reprezenta un fel de women power pentru mine...orice se intampla, disecam firul in partu si nu ne lasam, fetele au un fel de libertate, atmosfera cu totul este alta .... pana la film...unde, desi ma asteptam la un happy end,a fost prea brusc , nu am mai simtit senzatia aia pe care mi-o dadea serialul..... si, ce tare ca m-a facut sa ma gandesc la mine, un fel de trezire la realitate , pe de o parte....hei, lumea se schimba si tu te schimbi si te-ai schimbat mult, stii ce simti de ceva vreme si acum e momentul sa te si comporti in consecinta...iar pe de alta parte, parca a fost o poveste proiectata pe imagini pe care eu nu le-as fi vazut niciodata transformandu-se intr-un love story tipic american. Ma rog, asta are legatura si cu exul care era acolo si-mi transmitea semnale prin secventele din film,lucruri in care eu nu mai cred de mult, gen in love stories cu happy end. Si in plus,a aparut si feelingul ala de wow...ce misto e sa fiu eu! ( inspirat de ..nustiu unde, dar asa ma simt!) Anyway, multe de zis si noapte scurta, zi lunga si cu multe de facut maine...masaj maine seara...povestit despre minunatul weekend ...tot maine
Beauty sleep now!
Peace & love!

4 commentaires:

A.D. a dit…

Dar de ce exul si nu prietenul tau(...mai nou the best one)?? :)
Pana una alta merita sau nu filmul? Ca ma gandeam sa-l vizionez ca si film de duminica! Merge?

Da a dit…

Pentru ca exul m-a invitat...si nu inteleg expresia asta...prietenul tau. Care?
Pana una alta,da, e un film de duminica, insa daca ti-a placut serialul foarte mult sa nu te astepti sa vezi acelasi lucru sau sa ai acelasi feeling

ina bixade a dit…

Mie nu mi-a displacut filmul, dar nici nu m-a impresionat! Fan nu am fost niciodata serialului, insa m-am dus sa vad filmul, caci eram curioasa sa vad ce a iesit:)

Da a dit…

@ina: cred ca nu ti-a displacut filmul tocmai pt ca n-ai fost fan al serialului. iar de impresionat n-avea cum sa te impresioneze, ca deh....e un film slabut, de duminica plicticoasa :)