vendredi 30 mai 2008

JoC

Aseara, in timpul plimbarilor aiurea ce se pare ca au devenit obicei, am jucat un joc. Nu stiu daca inventat sau doar adaptat. E foarte tare cand esti pe drum in doi , odata pentru ca trece timpul mai repede si apoi pentru ca ajungi sa te cunosti mai bine. Se cheama Intrebi si nu judeci, si functioneaza cam asa ( ca are si reguli, normal): se pun intrebari pe rand, se raspunde sincer, fara explicatii, nu se dezvolta raspunsul. Poti repeta intrebarea ce ti-a fost pusa; daca vrei sa dezvolti raspunsul ce l-ai primit, trebuie sa pui o alta intrebare cand iti vine randul....si cam atat, cred....
Mi s-a parut absolut foarte tare...am aflat lucruri pe care direct nu le poti intreba asa usor, adica stii si tu ca daca joci un joc o iei ca pe un joc, chiar daca e serios, apoi e ok si pentru tine ca te descoperi prin ochii celuilalt. Si ca sa fie treaba treaba, uite ce am intrebat si am fost intrebata eu aseara:
- Crezi in dragoste la prima vedere?
Nu
- Care sunt lucrurile care-ti plac cel mai mult la tine? Numai 3
Sensibilitate, bun simt, .....l-am uitat pe al treilea
- De ce ti-e frica cel mai tare?
De pisici si de moarte ( m-ati recunoscut pe mine aici, nu? :P)
-Ai inselat vreodata?
Da
- Care este cel mai frumos lucru pe care l-ai facut vreodata pentru cineva
....and so on...
Si, fara sa ma gandesc innainte, s-a nimerit sa joc jocul asta chiar in preajma zilei de 1 iunie :) Un joc pentru adulti :D

Aucun commentaire: