mardi 20 mai 2008

Si? Ce zici ca mai faci?

Stii ce ciudat e cand te intalnesti cu cineva cu care nu te-ai mai vazut de mult, si cu care n-ai avut chiar o relatie de nici un fel.....adica probabil vreun prieten al vreunui prieten, pe scurt doar o cunostiinta, si te intreaba ce mai faci? Pai...fac bine! Si ce-ai mai facut? Cand? In ultimul timp?....a...pai bine. Nu, nu de cand nu te-am mai vazut? Adica ce-am mai facut de 4 ani incoace? ...hmm...bine. Am trait. Pai si ceva mai concret? Ha ha...pai mai concret de atat? Ce vrei sa stii...evenimente majore din viata mea? Ar trebui sa-ti povestesc practic toata viata, si nu e asa simplu, ca am trait intens. Ahaaaaam, si un pic de intristare ii stabate fata in timp ce-i zic asta. Pai ce-ai vrea frate sa-ti zic in 5 minute, si dupa 4 ani in care nu ne-am mai vazut? Si macar de mi-ai fi/fost apropiat in vreun fel sau altul.... Sunt bine, multumesc. Sper ca si tu. Gata! Daca ne vedem peste inca 4 ani o sa-ti zic acelasi lucru.
Si chiar daca mi-a fi foarte drag nu cred ca as avea ca sa-ti zic...la modul evenimente majore, ca nu ma pricep sa-mi impart viata in big something si ...restul.Am facut si bine si rau, am fost si vesela si trista, am fost si indragostita, am si iubit, am si urat, am facut si rau, mi-am facut si rau, am facut si bine, mi-am facut si bine, mi-am facut prieteni, am pierdut prieteni, am muncit, muncesc, ma descoper, descopar, am avut vise, am vise, planuiesc, am regretat, nu regret, m-am definit in mintea mea, am invatat ca eu sunt centrul universului meu, invat incontinuu cate ceva, am din ce in ce mai putin timp pentru ca mi s-au inmultit asteptarile, dorintele si activitatile, nu mai accept jumatati de masura, imi plac si mai mult oamenii, nu mi-am pierdut principiile, am scapat de o parte din frustari, m-am pricopsit cu altele, si uite asa...cam asta am facut, fac, si probabil ca voi mai face eu. Vrei sa stii cate case , masini si vacante exotice mi-am cumparat? Absolut neinteresant....Am progresat inside. .....Ceea ce va urez si dumneavoastra :)

Aucun commentaire: