vendredi 2 novembre 2007

(Re)intalnire

Aseara m-am reintalnit cu fostele colege de liceu. Nu le-am mai vazut de 8 ani, asa ca am avut ce povesti...Am depanat amintiri, ne-am facut planuri de revedere, iar dupa... mi-am pus intrebari, gen:cata vreme a trecut de atunci si ce am realizat in tot timpul asta; am ajuns unde ne-am propus? suntem fericiti asa cum suntem?...fericirea asta a noastra are legatura cu visele din adolescenta? si apoi de ce nu mai pastram legatura cu oamenii ce ne-au fost dragi candva ? de ce am renuntat la o gramada de prieteni ? sa fie din cauza conjuncturilor vietii? Nu! Asta e doar un bullshit in care nici noi nu credem. Cred ca pur si simplu nu am fost in stare sa ni-i pastram. Dar niciodata nu e prea tarziu pentru a reinnoi relatii vechi de prietenie, dar nici pentru a face ceea ce ti-ai propus, sau, mai bine zis, pentru a face ceea ce te face fericit. Vreau sa-mi regasesc vechii prieteni si vreau sa reinnodam ceva...ceva ce am avut candva; si mai mult decat atat m-am convins ca nu e tarziu sa schimb ceea ce nu-mi place in viata mea chiar daca asta inseamna sa nu ma mai incadrez in socialul impus de altii. Dar asta este un cu totul alt subiect.
Am deviat mult de la ideea cu care am inceput si chiar am pierdut-o pe drum... Anyway, fetele astea au reusit sa ma faca sa simt ceea ce n-am mai simtit de mult.... ca in liceu!
Bla bla bla...

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Te iubim ! Te dorim !
Ghici CINE ? Ghici UNDE ?

Telefonul suna ! Locul gol ! Nimeni "frate" ! Ce mancam la pranz ? - o dulce amintire! Nici un chicot, atmosfera apasatoare, cine sa o destinda ? ,probabil, ecrane intregi de mail-uri rosii !!! Let's guess !
Be happy ! today, tomorrow, but after tomorrow? - it's another day!

weekend placut, trait la maxim ! super tare frate !