mercredi 21 novembre 2007

Zic si io?!

Am constatat, defapt stiam mai de mult dar nu vroiam sa cred, ca sunt lenesa. Adica nu ma pot mobiliza sa fac diverse lucruri pe care, culmea, chiar eu mi le doresc. Astazi am avut o revelatie (indusa de altii): eu de ceva luni bune nu fac nimic. Ma duc la munca si apoi acasa.Mai ies din cand in cand la suc sau la masa. Apoi dorm si o iau de la capat. In weekend ies la club. Sec. Letargie maxima.
Tot zic ca nu mai am timp de nimic, insa zac intr-o lene totala. Timp iti faci daca vrei. Se pare ca eu nu ma pot mobiliza...si imi doresc sa ies din starea asta. Simt ca stau in loc, nu progresez de loc. Mi-e lene. Nu mi-e tocmai bine, dar merge....e mai comod asa. Ce nasol. Dar tot e bine ca m-am trezit.Inca nu de tot, dar sper sa-mi gasesc inspiratia.
Si stau eu asa si ma gandesc, poate din cauza starii cu care m-am trezit de dimineata, ca eu asa o ard de mult prea multa vreme. Am avut tot timpul nevoie de un impuls, de inspiratie, de mobilizare. Si chiar imi plac oamenii hotarati. Sa stii ce vrei e un lucru bun. Defapt nu sa stii ce vrei, ci chiar sa faci ce-ti doresti, fara sa te gandesti de o mie de ori daca o faci, sau , si mai rau, sa te hotarasti ca vrei ceva, dar sa nu faci nimic sa-l obtii. Cam asta mi se intampla mie: stiu ce nu merge, ce vreau , ce trebuie schimat sau unde trebuie lucrat, dar imi ia o gramada de timp pana ma mobilizez sa fac ceva, si de cele mai multe ori, atat de mult incat uit ce trebuie sa obtin. Ha ha. Ce idioata.
Si totul vine din cap. Ca fizic, stau mai bine, dar starea asta de letargie mi se trege de la psihic. Mintea mea nu mai e gadilata de nimic, n-am mai gasit un lucru care sa ma motiveze atat de mult incat sa creez ceva .
Anyway, nu e dracu' chiar atat de negru, gen am un calculator nou.... jmeker si frumos, cu care sa fac..... o gramada , plec la Viena, dar fara Ana si Andreea nu cred ca asa fi reusit :)), urmeaza aparatul de facut poze, deci lucruri frumoase de vazut ( ca am io o impresie proasta ca o sa vad mai frumos prin obiectiv).
Oricum, de cand am inceput sa scriu postul asta ( vreo 2 ore....ca asa e la birou...mai scrii ceva pe blog, te mai cheama sefu', mai mananci, mai fumezi o tigara...) mi s-a schimbat starea de spirit( si chiar vroiam sa sterg ce am scris mai sus...dar n-am facut-o! fiecare stare la timpul ei ) si nu mai vad lucrurile chiar asa. Incet si sigur se schimba lucrurile. Totul e sa vrei. Iar io nu stiu ce vreau :) )))
Inchei cu melodia care mi-a schimbat starea:
Dj Pla & Dj Jes-Sw...

1 commentaire:

carey marey a dit…

da frate..sa mor dc nu-i asa..
pana faci ceva uiti care era scopu..place..
si mai place si cu schimbarea de stari..mie mi se intampla cu o viteza ametitoare..
si mai comentez si k n-am mai vb de mult shi te recunosc f mult in stilu' de scris..idioato!! :P
miss u ..pup