mercredi 28 novembre 2007

Corporatii

Da, n-am mai scris de mult. Si nici acum nu sunt prea inspirata sa zic si io ceva frumos.Vreau sa ma plang. De corporatii. Eu nu mai vreau sa lucrez in corporatie. Nu e nimic personal intr-o companie mare, ba din contra, din ce in ce mai impersonal...nu ti se mai permite nimic decat munca, munca, munca. Par example, in minunata companie in care imi desfasor zilnic activitatea, nu mi se permite de mult sa folosesc yahoo mail, gmail...ma rog nici un mail decat cel de birou; de messenger nici nu mai vorbesc....ca na, omul tre sa munceasca.Bun! Asta am inteles-o, dar chiar sa nu ma lasi sa vad nimic cu continut "entertainment"... chiar daca asta inseamna niste siteuri nevinovate, gen B24Fun...ca poate vreau sa va si io ce program imi fac dupa munca. Sau n-am voie?...Iar pe You Tube imi zice: The Websense category "Streaming Media" is filtered.
Si colac peste pupaza, ma mai distram si eu pe hi5. Gata! Pana astazi...ca e restrictionat si asta; si zice asa: The Websense category "Illegal or Questionable" is filtered. Ca sa vezi... Io chiar cred ca l-au restrictionat din cauza mea...ca m-au vazut pe mine ca il folosesc. Oricum, nu e normal ce se intampla aici. Pai ce? Chiar numai munca, munca...fara nici un pic de distragere a atentiei...pai mai oameni buni, nu va dati seama ca asa nu suntem productivi...si ca oricum gasim noi ceva sa ne scoata din starea asta de robotizare in care vreti sa ne vedeti cu orice pret?
Si cand te gandesti ca pana acu' ceva ani era visul oricarui elev/student amarat sa lucreze intr-o mare corporatie. Era si al meu, si nu-mi intelegeam o parte din prieteni care se fereau ca de dracu' de firmele mari si imi ziceau ca aia nu e viata. Nu, nu i-am crezut...ca orice studenta la o facultate economica, nici nu-mi imaginam ca as putea vreodata sa fac altceva decat sa lucrez intr-o firma multinationala unde sa fac cariera. Ha ha. Mi-a trecut de mult. Esti atat de limitat intr-o firma mare....esti un robotel.... Stiu, stiu tu nu te simti asa, tu esti important pentru companie, fara tine lucrurile nu ar mai fii la fel....hai frate!!!...daca nu esti tu e altul...important e sa fie transormat repede intr-un robot, sa nu comeneteze cand i se taie drepturile de acces la alte informatii decat cele ce au legatura cu munca, cand ti se cere respectuos sa nu-ti iei concediu vara pentru ca firma are nevoie de tine, cand te cearta sefu' ca ai intarziat 10 minute , chiar daca tu in ultima luna nu ai plecat mai devreme de 10 seara, cand ceri marire de salariu si ti se spune ca esti un om important insa tocmai s-a terminat bugetul...sa mai continui? Nu ca m-am saturat.In primul rand de corporatie si in al doilea rand de....
Conutinuarea, poate, altadata.
Pana una alta : ma lasa sa folosesc esnips-ul, asa ca inchei cu Salvation
The Cranberries - ...

1 commentaire:

Bogdan a dit…

Ma bucur ca ti-ai revenit in minti. In alta ordine de idei, Corporatia are chip de lut si te schimba ca pe o piesa stricata daca comentezi ceva.

" Ce-ti pasa tie chip de lut,
De oi fi eu sau altul ..."

Noi sa fim sanatosi.