vendredi 16 novembre 2007

Mai nimic

In sfarsit s-a terminat! O saptamana destul de dubioasa.Multa munca, putin somn, intalniri si un concert.Ceea ce m-a marcat destul de mult a fost o (re)intalnire cu un fost coleg. Ne vedem dupa o lunga perioada...nici macar nu ne mai stiam numele unul altuia. Ma rog, totul bine si frumos..ne vedem la suc. Of...nici nu stiu de unde sa incep, si sincera sa fiu ma gandesc ca ar putea citi ce scriu eu aici , asa ca m-am razgandit. Nu mai zic ceea ce intentionam...numai cateva concluzii/ intrebari.... poate ma lumineaza si pe mine cineva, ca io nu pot sa inteleg. gen: oare barbatii astia chiar au impresia ca daca povestesc unei fete despre mai toate cucerilile lui, ea se ....se ce? ca nu pricep. ce urmaresc? Apoi, de ce e nevoie sa te te lauzi si chiar sa exagerezi cu grandomania? Am inteles ..probabil ca toti incercam sa ne punem intr-o lumina mai buna daca ne dorim ceva....dar de aici si pana la a vorbi 2 ore incontinuu despre tine , despre cat de destept, frumos, jmeker ...esti tu...hai frate!

Eeee...pana una alta a fost productiva si intalnirea asta ca m-a facut sa-mi dau seama ce prieteni ok am, si ce oameni (aproape toti) draguti imi sunt aproape. Si ce bine ca poti alege. Pe el nu-l aleg :P.

Si acum gata cu dubioseniile. E frumos afara, e aproape weekend, ma asteapta 2 petreceri, un drum la munte, un nou prieten, prieteni noi, prieteni vechi...muzica, film, poze, culori...ce frumos!
Peace!
Mi-e dor de vara.

Aucun commentaire: