jeudi 10 avril 2008

Prin ochi de printese

Asa de tare mi-a placut cand am citit, incat ,cu acordul ei, am preluat si eu.Multumesc Carey

Sa dormi inseamna sa-ti spui povesti pe care inca nu le stii.

(Baldachin= pat garnisit cu voaluri, al printeselor prin excelenta)


Sa canti insemana sa colorezi cuvinte. Dansul a ca zborul pe pamant.


Cuvintele calatoresc iar cand revin acasa, nu le mai intelegi.


Un capriciu nu e decat un sclipat de umoare neagra.


Sa nu surazi e ca si cum ai uita sa dai apa la flori.


Hazardul este o poveste careia nu poti sa-i cunosti sfarsitul.


Secretele sunt incuiate bine dar visul lor e evadarea.


Cand uit e o idee ce se joaca de-a v-ati-ascunselea in adancul meu.


Viata atarna de un fir de par.


Jungla e o sala colosala dintr-o dezordine totala.


Printesa timp de-o zi, tot timpul!! Sa fii regina, ramanand printesa.


Apa e o rochie ce nu accepta sa o imbraci.


Padurea e gradina secreta a lumii intregi.


si in final..un sfat..caci o printesa nu poate fi fericita fara printul sau..sa cauti fara sa stii cine-i (printul)...si totusi sa fii sigura ca-l recunosti.

...

Aucun commentaire: