mercredi 23 avril 2008

Nu zic eu...zice el

Iar am lipsit. Imi vine sa zic motivat, dar daca stau bine sa ma gandesc...munca multa si ocupatia cu traitul nu e chiar o motivare. Tocmai m-a sunt si A sa-mi zica ca s-a hotarat: trebuie sa scriu aici. Si io m-am hotarat, numai ca printre contracte, intalniri si prezentari nu-mi prea gasesc timp. Uite ca acum am lasat tot. Am si eu dreptul la o pauza numai pentru mine.:)
Ce s-a mai petrecut pe strada mea cea mica si mov? Munca, munca , munca si o fuga in weekend la Brasov; dar si oameni oarecum suparati ( sau cel putin deranjati) de faptul ca nu mai apuc nici macar sa raspund la telefon si mailuri....de vazut...n-am mai vazut o fata de prieten de muulta vreme. Si problema cea mai mare e ca imi place ce muncesc...e oarecum totul nou. Anyway, o sa ma revansez... mai am un pic de haos si gata! Aaaaa, si am primit si o propunere de colaborare.Si e foarte tare....dar o sa va zic mai multe cand se va materializa...ca observ ca, cu cat inaintez in varsta devin tot mai superstitioasa :)
Ati vazut ca se scutura salcamii? Eu da, intr-o dimineata in masina in drum spre munca...si am deschis toate geamurile :)
Pai cam am asta am facut....iar de facut: plec in munti in weekend ....sa nu mai aud si sa nu mai vad nimic decat vant, soare, munti, vai, lumina si, eventual cativa oameni. Iar daca imi iese ( si eu am convingerea ca da....) weekendul viitor plec in lume :))..inspre Orient :)
Aaa si am facut cateva poze la BV si o sa va arat cand oi ajunge acasa. Si mai ziceam ca o sa invat cate ceva in fiecare saptamana. Ei bine, n-am invatat nimic ca am fost prea ocupata sa muncesc :)...sau mai bine zis am fost prea ocupata sa trag concluzii din ceea ce am trait.
Si inca nu pot iesi din starea de agitatie si de must do ceva tot timpul, asa ca,pentru a nu va plictisi, ma retrag in haosul meu...si va las voua linistea:)

PS: n-am scris eu aici, ci Jeff, mamutul cel verde din capul meu :) ( pe care tocmai l-am inaugurat)


Later edit: Brasov



Aucun commentaire: