mardi 8 avril 2008

15 minute

Un sfert de ora.Atat mai am....pana incep din nou sa muncesc.
Nu m-am mai aflat de mult intr-o stare atat de incarcata negativ. Si initial as fi vrut sa urlu aici si sa zic de unul si de altul ca sunt niste incompetenti si ca o ard aiurea si nici macar nu sunt suficient de sinceri cu ei a.i sa poata spune scuza-ma. Na ca nu m-am putut abtine de tot :), dar nu...
Am citit eu la un moment dat ca a recunoaste ca ai gresit este chiar mai rau decat a gresi. Si cateodata sunt de acord, nici mie nu-mi vine sa zic imi pare rau, ca de...orgoliul, bate-l vina :D....da macar incerc sa nu mai fac si a doua oara acelasi kkt.
Oricum, unii macar incearca sa se disculpe , sa gaseasca un motiv pentru care o ard iurea...altii....Dumnezeu cu mila.....lasa frate ca daca a mers odata merge si a doua oara...
Si e atat de frumos afara.....
Si pe mine ma enerveaza oamenii astia care uita sa fie ok. Si cel mai mult din lume ( acum....si in general, daca stau bine si ma gandesc) ma enerveaza oamenii care copiaza alti oameni....cei care, au vazut ei ca unii "prind mai bine" si se trezesc facand acelasi lucru, folosind aceleasi expresii si chiar , culmea culmilor, iti copiaza frazele si chiar ideile si defileaza cu ele chiar prin fata ta...la genul uite ce am facut eu, uite la ce m-am gandit eu, uite ce am realizat eu!......pai da-te-n mortii matii, macar zii altcuiva nu mie...nu-mi zi mie ce tocmai am zis eu....ca oricum, oricat ai incerca n-ai sa fi ca mine niciodata....ca la un moment dat eu o sa evoluez si tu o sa ramai acolo.....frate!
...Io stiu! ca mi se intampla zi de zi !:D
Uhhhhh, acum ma simt un pic mai bine. si nici nu conteaza....nimic....
Si gata.....sfertul de ora :)
Ciao, ciao

2 commentaires:

Anonyme a dit…

daca ar exista un CNA al bloggerilor probabil ca tu ti-ai lua amenda:))

Da a dit…

Pentru ca el nu scrie aici, ci imi da mesaj...o sa-l transcriu. Asadar:
Tudor a dit...
:D Ai luat foc pe blog! ce tare :-*

Multumesc Tudor! :-*