mercredi 2 avril 2008

Fara...

As fi vrut sa scriu ce cred eu despre o parte din barbati, dar m-am imaginat repede o Bridget Jones a romaniei, si am renuntat :)...ca deja sunt mult prea multe asemenari intre mine si doamna, si asta le-ar intrece pe toate.
Ma rezum la a spune ca, eu n-am prea vazut pana acum ( pentru ca probabil am fost in starea de visare de care ziceam in postul anterior), dar a venit primavara. A venit de data asta fara astenie. si s-a intamplat asa pentru ca n-am observat-o si nu m-am gandit la ea.Dar acum, cand o vad, o simt si o povestesc...se schimba treaba. Va declar ca de maine s-ar putea sa intru in astenie. Ca asa functionez eu, pshihic. Asa ca nu raspund de reactiile ce probabil o sa se rasfranga si asupra acestui "jurnal" periodic al meu :).
Si daca tot ii zic jurnal, si am apucat sa zic acum ceva vreme ca o sa revin cu detalii despre tripul din italia...va prezint Venezia.Un oras....despre care nu am prea multe de zis, ca ar fi de prisos. Doar atat: este un loc ce trebuie vazut macar odata in viata. Voila:


Apoi, Bergamo, despre care eu credeam ca e un orasel de langa Milano unde doar aterizeaza avioanele low cost. Ei bine, e muuult mai tare decat Milano, e asa, cu un aer de filme vechi italienesti. Chiar mi s-a intamplat sa merg pe un drum de vale ( coboram din vestita cetate din Bergamo) aporape gol, si sa vad un domn mergand pe bicileta si cantand. Doar el si eu pe drumul ala...Wooow! Voila:




Cam atat, ca sunt numai de clatit ochii ( si se incarca si greu) :).
La Bruxelles n-am mai ajuns...da mi s-a povestit ca e dragut, numai ca nu are o identitate proprie.
Timp s-avem sa le vedem pe toate, ca dorinta....slava domnului.
Gata! Ne vedem in astenie :))

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Dupa cum a inceput "scrierea" se pare ca deja a inceput astenia...

Da a dit…

Vezi...simteam eu ceva :P