lundi 7 juillet 2008

Fuck off, please!

Oamenii nu stiu sa se poarte civilizat.In metrou miroase urat. La metrou e aglomerat si cald. Nimeni nu-ti respecta spatiul personal.Unul imi pune mana pe fund.Ma porcesc si eu maxim si mananc un dublu cheese.Imi imaginez ca am ipodul incarcat si il dau la maxim.Sa ma ascund de multime in sunete. Si e cald. Si, oricat de mult as polua....da, o sa merg cu masina dimineata.Incerc sa merg cu bicicleta, dar, cred ca natia asta a trait prea mult ( urmeaza ceva zis numai ca sa fiu draguta si sa nu zic nasol)in alt mediu decat cel urban ( si nu vorbesc de oamenii aia ce traiesc la tara. Aia sunt ok, nu vor sa te deranjeze, isi vad de treaba lor, intreaba frumos si iti multumesc sincer; chiar daca nu constietizeaza expresia, iti respecta spatiul personal, iar daca nu poate..isi cere el scuze pentru nesimtirea altuia....sunt oameni simpli care au inteles ca esti ceea ce esti, si ce faci, nu prin ceea ce ai. Oricum...)si merg ca oile printre cele doua linii galbene ce au inceput sa populeze trotoarele...si se uita urat la tine ca ii deranjezi, si au privirea aia de...ce prost esti frate....esti un cacat in ochii mei ca n-ai masina...si o arzi pe bicicleta.Exact ce zicem mai sus....dezvoltarea culturii, si implicit a personalitatii prin avutie. Eu am, ca atare ...eu sunt.Chiar citeam un articol in Elle - ul de luna asta, pe care vi-l recomand, unde zice cam asa...nu pun ghilimele ca citez din amintiri....singurele idealuri auzite in ultima vreme sunt: sa am o casa ( mare, tare...etc), o masina, sa plec in vacante.Punct.Si pe buna drepatate Doamna ( al carei nume, spre rusinea mea, nu l-am retinut) se intreba : unde sunt idealurile inaltatoare altadata: vreau sa schimb lumea, vreau sa inventez aparatul de......whatever!....
Stau si ma gandesc cateodata ca as pleca. As pleca din tara, as pleca la tara, mi-as lua o bicicleta si m-as apuca de creat ( ceva, orice). Sau poate ca doar am nevoie de concediu, ca si in oras e ok. cateodata...si oricum i am a people person, cu nevoie de singuratate doar rar, asa ca n-as putea trai departe multa vreme.Aaaa, si bicicleta sa fie cu cos....si sa nu ma claxoneze nici un idiot, si sa va dati dracului la o parte de pe banda aia!

2 commentaires:

Bogdan a dit…

Comentez. Prea multa romgleza "lately" la tine. Aia de la tara nu constientizeaza expresia pentru ca nu au nevoie de o expresie pentru orice. Aia sunt practici nu teoretici. Ca nici expresia " sustainable " nu o constientizeaza dar aplica asta in ce fac si in modul in care se folosesc de natura. Oricum nu avem nevoie de engleza ca sa ne exprimam in romana, chiar daca pe unii asta ii face sa se simta mai "oK", cu un "vibe" mai pozitiv. "Peace" ( nu suna mai bine Pace ? )

Da a dit…

True.... :P