lundi 7 juillet 2008

Bestfest

Si sa curga impresiile si pozele. zeci de pagini virtuale.sa se umple internetul de bestfest. Eu am de zis doar atat:
Manu Chao - Ireal :)
Cypress Hill - Genial
Silent Disco - mai vreau
Nouvelle Vague- de ascultat
Miss Platnum - taree
Roisin Murphy - show.de ascultat
.Nu mi-au placut deloc Stereophonics.
Restul...ca la festival....unii ok, altii s-au straduit.
Uitasem de Unkle. Nu i-am vazut.Am auzit ca au fost si ei bestiali.
Publicul...genial.Oamenii s-au comportat super.Ca la un festival de prin afara. Peace. Nu am vazut nimic urat.nici o vorba, nici un fapt. Tare...publicul roman de festival s-a maturizat.Aplauze....
Si, chiar m-am simtit suuper bine inconjurata de oameni astia (super misto imbracati, by the way). Usor, usor nu ne mai intereseze parerile altora, ci ceea ce ne face sa ne simtim ok.Si avem optiuni.din ce in ce mai multe. A fost cel mai pozitiv vibe pe care l-am simtit lately.
Si din nou...aplauze pentru oameni si muzici...si 10 pentru organizare.
hmm..si mi-am amintit de Sziget...ce vremuri

Aucun commentaire: