mardi 9 septembre 2008

Oare de ce?

De ce de fiecare data ( dar absolut de fiecare data ) cand imi spal masina ploua imdeiat?
- Pentru ca , daca n-as fi spalat-o , ar fi aratat ca dupa offroad. acum e doar un pic murdara
De ce atunci cant te astepti mai putin vine cineva si-ti da o raza de speranta?
- Pentru ca, daca n-ar fi asa, am fi entuziasti mult prea putin si am duce o existenta plicticoasa
De ce nu l-am sunat pe Tudor duminica asa cum am promis?
- Pentru ca n-am fost in stare...imi pare rau Tudor dar nu m-am putu mobiliza sa fac nimic
De ce de fiecare data cand ai impresia ca ai trecut peste ti se demonstreaza ca mai ai de lucrat?
- Pentru ca, daca n-ar fi asa, ne-am arunca cu capul inainte oriunde pe ideea ca e usor de trecut peste
De ce atunci cand iti merge bine apare ceva ce te face sa-ti dai seama ca defapt mersul universului nu e tot timpul prietenos?
- Pentru ca ,daca n-ar aparea, viata ar fi prea linistita si ne-am amagi ca o sa fie bine forever
De ce ne oprim sau ne punem singuri piedici chiar daca stim ca putem face ceva?
- Pentru ca avem nevoie sa ne echilibram viata si pentru ca ....toate se fac la timpul lor, sau deloc
De ce ne oprim din ce in ce mai putin sa tragem aer in piept si sa stam un pic in natura?
- Pentru ca.
De ce? De ce? Un milion de " de ce" cu milioane de raspunsuri. Fiecare alege pentru el si , prin prisma acestei alegeri, poate raspunde acestor " de ce". Asumarea acestor "de ce" e insa mai grea si, de cele mai multe ori ne amagim ca am avea raspunsul corect. De ce?

2 commentaires:

Anonyme a dit…

:))) ti-am vazut statusul cu "film", in timp ce si eu ma uitam la un film, desi nu am jucat corect pt ca eram pe invisibil...la inceput am zis sa fac pe duru :)) si sa astept sa ma suni, dar pe urma m-am inmuiat de tot si am zis ca e mai bine asa :)..ce vreau sa spun de fapt este ca voi insista si te voi suna in week-end..sper sa nu fii plecata

Da a dit…

ce stil inconfundabil ai :))...nu o sa fiu plecata in weekend....