lundi 4 février 2008

Weekend report

Ce zici ca mai faci? Nu te-am mai vazut de secole....
Bine, bine...chiar bine, da...
Arati super. Imi place noul tau stil
Eeee, da nu e un stil nou. Sau e?
Da ma, da, e....
Iar un pic mai tarziu:
Salut. Nu vreau decat sa te salut.
Buna eu sunt.....woooooooowwww....Ce faci ma? Nu te-am recunoscut! Arati bestial! Si nu, nu asa fizic....inside....
Da, multumesc.....
Ehh, printre altele...asa mi-am inceput weekendul.
Am avut o seara de vineri...exploziva!M-am simtit atat de bine cum nu mi s-a mai intamplat de muuulta vreme. Totul a fost maxim. Dansul, oamenii, atmosfera, coktailurile...tot.
Evident ca exista si parti negative....in toata euforia mea, spre dimineata, m-am intalnit cu un om despre care ziceam eu ca se "intampla" ceva special cu el. Ete p***. Ei bine, tocmai acest om a fost ala care m-a scos din starea maxima de bine pe care o aveam. Cum? pai a reactiont ceva de genul: cum sa fii atat de euforica? nu e ok asa ...ti s-a intamplat ceva?..bine, bine nu mi-a zis nimic, da' io am inteles ....:)))....
Oricum...neinteresant....da zic si io aici ca sa scap de frustrare( ca nu mai scap odata de ea)!
Sambata, m-am trezit atat de tarziu si am fost maxim de buimaca incat n-am fost in stare sa fac nimic. Si stiam eu ca sunt ceva concerte prin oras...da nu m-am putut mobiliza mai devreme de 8 jumate, cand toata lumea isi facuse deja planuri. Si ia uite-ma pe mine cum imi pun aparatul in poseta si plec la concert la Al Jawala singura. Ajung la minunata locatie, beau o apa si astept, astept....si mai vad vreo 2-6 cunoscuti si ma mai bag in seama cand cu unul cand cu altul, vorbesc la telefon ( nu pot sa accept ca urmeaza un concert asa de tare si ca prieteni de-ai mei nu se pot bucura de el). Cu vreo 10 minute innainte sa inceapa apar si ei, dragii de ei, prietenii. Mai departe n-am ce sa zic ca a fost muult prea jmeker.Asculatati aici un pic! Cea mai tare parte a serii a fost cand un amic m-a intrebat unde e prietenul meu D. Eu ma mir un pic, da ma gandesc ca omul ma intreaba asa, ca poate s-a gandit el ca am ramas prieteni, si-i zic ca nu stiu. :)) Da' ce voi nu mai sunteti impreuna? :)) hahahaha. Nu! De 1 an jumate:)). A, da? Eu sunt in urma cu evenimetele. Cam cat de in urma man?
Duminica, nu stiu daca mi se trage din familie sau poate asa vad eu lucrurile, este zi de pace. Asa ca mi-am vizitat bunicele, am gatit, am stat....si apoi: Filme! Am revazut Ferma Animalelor si am vazut ( da, nu l-am vazut pana acum) Gladiatorul. Muuult prea jmeker. De ce nu m-am uitat la el pana acum?
Acum, dupa cum se vede, muncesc din greu si ma gandesc la weekendul ce-a trecut. Mi-a placut. Mai vreau asa. Si zambesc. Ca stiu c-o sa mai fie.
Ne vedem miercuri seara in Suburbia :P???

Aucun commentaire: