mercredi 6 février 2008

Tot irina

Irina mea era sanatoasa saptamana trecuta. Pana aseara.Am plecat ca o floare de la birou cu gandul ca ma duc acasa sa ma uit la filme. Ma urc in masina si intorc. Pardon, incerc sa intorc. Pe banda cealalta un domn m-a asteptat sa fac manevrele...dar nu de tot. Gen, m-a lasat sa intru pe banda, sa dau cu spatele....si surpriza....a plecat de pe loc in momentul in care eu intram pe banda.Poc! Nu e grav, Irina e lovita un pic in obraz, dar cum Ea se respecta avea din nastere insertii de plastic pe fata ( ca vorba aia...sa para si ea tanara mereu:)), insa masina domnului nu sta chiar bine. Ma si amuz acum...l-am intrebat: Bine domnule, daca m-ai asteptat sa intorc, de ce nu m-ai asteptat pana la capat? Raspuns: Pai ca aveam loc sa trec. Io: Pai cum? Si io trebuia sa raman in mijlocul strazii?....Ma rog..omul foarte civilizat, asa ca n-am avut de ce sa ma supar...
Mergem la politie peste vreo 3 ore.Foarte civilizat si acolo...sector 1, pe calea Grivitei ( langa centul de daune al unei companii de asigurari). Imi iau numar de ordine, scriu declaratia, apare si domnul .....scrie...asteptam.Si asteptam, si asteptam.....vreo 5 ore :D. Am citit, stand pe canapea ( ca la o sala de lectura) si aproape am treminat "parfumul" de suskind. Pe la ora unu, deja plictisita de lectura si moarta de somn, dintr-o data....repet! brusc si dintr-o data un domn ( altul, despre care am aflat mai tarziu ca prezinta nustiu ce emisiune la Otv) se repede ( verbal) spre mine si imi zice: pai da! Viteza luminii ori masa la patrat. Va dati seama domnisoara...viteza luminii la patrat! Adica viteza ori viteza.....wow. Eu....zambesc. El: si apoi ori masa (si deschide larg mainile)....pai chiar nu va dati seama? Eu ....nimic. El: Einstein! Einstein domnisoara....care cica a furat ideile de la Osimul ala al lor. A deschis un sertar si a tras cu ochiu' ...da, da ...ha ha ha ...a tras cu ochiu'...de la doi studenti italieni si unul roman. Ati inteles domisioara? Stundeti? Eu: mda...hmmm ( si continui lectura).
El: ma rog...unde vroiam sa ajung.La politisti.....viteza luminii...pai ei saracii cred ca muncesc, da defapt nu muncesc la fel ca e noapte....Einstein. Eu...schitez un zambet vag si ridic o spranceana. Biiiiig mistake! Omul isi ia un scaun si se muta la masa de langa mine...Pai sa vedem ce mai face Einstein acum.....Eu: ma ridic cu o tigara in mana. El: se ridica. Eu: ma asez. El: se aseaza. Eu: ies. El: treaba lui! Ma intorc. Nici o panica....citesc. Trec vreo 10 minute...pai da...ce sa faca si omul...revine: Stiti domnisoara ( tot repeta obsesiv cuvantul asta )...ce mai face Einstein acum....ha!...ca cica s-a inventat timul. Ceasul....domnisoara....cu mercur....si au calculat densitatea lui ca sa curga la secunda....si cum e posibil ? Na ! Ce mai zice Einstein acum? Eu: nu mai pot si busesc in ras. El: nu, nu domnisoara...aici e voia Domnului....nici un Einstein. Si la noi e la fel...ca de aia avem nevoie de calciu...calciu conduce energia in organism...ce sa zic Einstein...nu, nu e voia Domnului. Eu: rad in hohote, ma ridic si ies la tigara. Ma intorc si observ ca langa acest domn s-a asezat altcineva ( saracul de el...nu stie ce-l asteapta)...si-mi continui lectura in timp ce trag cu urechea la discutia lor. Aceeasi! :))
Si pe la ora 2 fara un sfert am teminat cu constatarea si cu multumirea ca politistul mi-a zis ca eu sunt vinovata din punc de vedere legal, dar moral...ei bine, moral il zice domnului " De ce n-ai asteptat-o pana la capat domnule"?.Macar atat!
Una peste alta am de platit o amenda de 100 de ron, si 3 puncte penalizare, m-am imprietenit cu domnul cu care m-am lovit, am citit, dar mai mult decat toate m-am amuzat teribil.
Irina, da-o dracu' e ok, eu sunt ok, toata lumea e peace.....si, colac peste pupaza, ma simt chiar bine. Am facut-o si pe asta...am fost noaptea la politie....

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Eu am avut parte si de povestirea live ... muuult mai haioasa , credeti-ma !!! Insa , indiferent cat de tare m-as fi amuzat ( atat de reactiile Danei cat si de ,,prestatia'' D-lui respectiv ) ma bucur pt. ca nu am fost acolo , n-as fi reusit sa fac atat de mult timp pe ,, diplomata''!
Oricum , vorba vara'mi : ,, numai tie ti se putea intampla ! ''
Ce sa zic ... la mai multe intamplari haioase si la mai putini ciudati intalniti ( asta in cazul in care cele doua ,, elemente '' nu sunt direct proportionale ) .

Da a dit…

Nush cum naiba, da cam sunt....direct proportionale. Plus ca ma manifest ca un magnet. Vreau nu vreau, atrag toti dubiosii :))