mercredi 24 octobre 2007

Pariu in Champion League


Ei bine, pentru prima oara am pariat! Nu asa, orisicum , ci la o casa de pariuri. M-am gandit de la inceput ca o sa pierd, insa imboldul de a juca a fost prea mare...si evident am pariat pe o varianta cu o cota mare....bal sa fie!

Si ce sa vezi, am urmarit printre franturi de discutii intre fete meciul....ne-am bucurat foarte tare cand adversarul a marcat! Bucurie mare numai la masa de fete.....evident toti oamenii ( 90 % barbati si chiar suporteri infocati ai echipei autohtone) ne-au aruncat priviri deloc prietenoase...suntem obisnuite ( mergem sa vedem meciurile importante in oras, numai in gasca de fete...si ne manifestam de cele mai multe ori fix aiurea). Urmeaza al doilea gol al echipei adverse....din nou bucurie mare.....STOP...am realizat ca ,de fapt, nu pe asta am pariat noi!Of, of, of....gata! ne-am hotarat...tinem cu celalta echipa din acest moment...si ce sa facem si noi....urmarim in continuare cand meciul, cand discutiile . Banii i-am pierdut, asa cum, de altfel, ne asteptam de la inceput!

O sa mai urmeze.... si iesirile la meci intre fete si pariurile. Credem totusi in sansa noastra!

Aucun commentaire: