jeudi 25 octobre 2007

frate!!!

Imi vine sa rad numai cand ma gandesc....azi am fost la o firma sa inchei niste contracte. Ma duc eu serioasa, intarzii, ca de obicei...ma asteapta domnul cu care am stabilit intalnirea. Domn pe dracu....era o minunatie de baiat FRUMOOOS FOC!....;ma rog...trec peste acest aspect si il urmez spre birou.Am ajuns in birou....PANICA!!!!!...inspir, expir, inspir expir...parca ma vedeam intr-un film de ala de le invata pe gravide sa respire;cred ca baiatul asta face parte din vreo secta, ceva...pentru ca altfel nu-mi explic! DA! CLAR! asa e...aici e secta baietilor foooarte, foarte, foarte marfa, in nici un caz firma pe care o cautam eu sa le fac contracte.
Si intru ca o floare si zic timida:
-Buna ziua! Eu sunt Da de la firma...si am venit sa inchei niste contracte.
El( cel mai dragut!!!!!, seful!)- Buna ziua, si imi zambeste.
Fratioare !!!!!!.....tre sa ma asez...e mai frumos ca celalalt....e asa, bine facut si cu niste ochi absolut superbi, si...., si.... M-am asezat.
Intre timp s-au mai strans ai altii, evident din aceeasi secta, in micul birou unde eu le povesteam; Ce le povesteam? Cine draq mai stie ce am zis? Ca din doua in doua propozitii incepeam sa rad ca proasata . Gen, asta e un produs foarte bun...hi, hi, hi...va sfatuiesc sa investiti...hihi. Si ce sa vezi?baietii vor contracte!
Ma apuc sa scriu , in timp ce El ( cel mai dragut!!!!, seful) vorbeste cu mine. Pai cum? Cum pot eu sa completez niste date extrem de simple cand el e atat de frumos?? Cum?
Ha, ha, ha. I-am gresit contractul de 2 ori....
Cel care m-a asteptat m-a si condus apoi spre iesire....duamneeeee.....cica sa-i dau pe mail nush ce, si dupa aia sa ne vedem... SIGUR! e primul lucru pe care o sa-l fac maine dimineata la birou.E pacat sa nu mai revad asemenea frumuseti! Vorb'aia... ce e frumos si lui dumnezeu ii place!

Am plecat de acolo super excitata ( mental, evident...) si cu un maxim chef de viata. Stiu ca am lasat impresia de gasculita blonda, dar ce contreaza...ce misto e sa te vrajesti si sa faci si treaba!

3 commentaires:

Anonyme a dit…

erau cumva singuri sau insurati?
draga fati treaba si nu mai stal avrajeala
important este ca ai vazut si frumosetile si mai mult ai vandut si contractele.

SUPER TARE TINE-O TOT ASA

A.

Da a dit…
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
Da a dit…

Am sters comentariul din greseala...ziceam ca pareau neinsurati...ce mai conteaza...