lundi 6 octobre 2008

Telegrama telegrafica

Scurt , scurt de tot
- mi-am spalat masina si a plouat. m-am bucurat foarte tare. Serios!
- sunetul tocurilor mele pe strada se aude bestial. calc apasat pentru senzatii
- timp limitat si multe planuri si proiecte
- imbatranesc frumos :).acumulez experienta cu care nu stiu inca ce sa fac
- unii oameni ma motiveaza si nici nu-si dau seama de asta. altii ma motiveaza voit. pe unul l-am pierdut pe drum
- imi doresc un bilet de avion numai dus spre undeva departe, chiar daca nu am nici o idee despre cum e acolo sau ce-as putea face
- de vazut neparat " Cafeneaua" la Bulandra
- ma reintorc la scoala. in mai multe feluri
- as mai juca intr-un film ( adelaaaa? ceva proiecte ce ma pot include si pe mine?)
- mi-am pierdut greutatea pe motive de restaurante foarte tari
- am mai dezamagit niste oameni. sper sa ma ierte.
- ma gandesc la un vis frumos, pe care mi-l imaginez tot mai aproape. cred ca visez cu ochii deschisi. e plin de lumina
- a aparut mozaicul de culori. nu ma mai satur
- in primaverii e misto de stat pentru ca sunt strazi goale de oameni si masini dar pline de copaci care se scutura
- problemele cotidiene incearca sa ma rapuna. rezist cu stoicism
- daca nu-ti raspund, revino. insista, ca sunt ametita si am o usoara senzatie egoista , ca daca vrei neaparat sa dai de mine, dai. da' tre' sa vrei neaparat
- mi-e dor de un masaj bine facut la mine acasa. nu mi-am mai facut timp
- am fost descrisa ca un om caruia ii place sa calatoreasca prin lume. e adevarat. mi-ar placea sa fac din asta o meserie
- primesc mesaje de la multi ani. stati fratilor ca mai e vreme.
- expresia " sanchi" o mai foloseste cineva? in afara de mine si de simona? ( cica sa-i pun link)
- One, two, three/Pamela vrea copii/ Dar Bobby nu o lasa/ Ca e prea frumoasa ( primita pe mess)
- ma tot gandesc cum sa devin un om mai bun. mult mai bun
- cica trebuie sa vezi egiptul macar odata in viata
- iubirile de o viata nu tin o viata
- o fata era incaltata la fel ca mine aseara. m-am bucurat fals
- expresia de fericire se poate mima. Bine bine, dar cat?
- " fanii" ma indeamna la scris. na ca scriu :)
- pierdut senzatia de singur pe lume. o declar nula :)
- prognozez un razboi. serios. am strans vreo 5 saci de haine pe care nu le mai port si nu le-am aruncat, si nici nu le donez.le pastrez pentru vremurile grele pe care le prognozam mai sus.
- duminica ( ieri) a fost cea mai tare vreme. ploua, batea vantul, se scuturau copacii. tocmai bine pentru o plimbare pe care mi-am permis-o din motive de parasit masina cu o seara innainte
-totul are un inceput si un sfarsit. bine, si un mijloc...dar acum eu am ajuns la sfarsitul exunerii fara sa-mi dau seama exact care e mijlocul. poate nici nu are

Aucun commentaire: