mercredi 27 août 2008

Gandurile bune ale unui om obisnuit

Imi zicea un prieten zilele trecute ca esti artist atunci cand , intr-un fel sau altul creezi. Iar creator te numesti atunci cand iti exprimi, intr-un fel sau altul, ideile. Extrapoland un pic, sau mai bine zis jucandu-ma cu expresiile acum creez.In felul meu alambicat si fara sens, creez:
M-am intors din vacanta si am gasit exact ceea ce am lasat :)
Oamenii din jur se asteapta sa fiu si eu la fel ca atunci cand am plecat. Dar nu. Eu m-am intors schimbata. Sunt plina de soare si de turcoazul Adriaticii, aerul din plamani mi-e curat ca cel din Muntenegru, zambetul mi-e ca al sarbilor si croatilor, iar pielea imi e ca Vama Veche. Plastic vorbind sunt acelasi om dar cu alta concentrare. Nu mai sunt 80% munca si restul..., ca atunci cand am plecat, ci sunt 90 % restul si .....munca nu se zareste deloc.Dar simt miros de toamna, simt racoarea aia de toamna dimineata :)...si asta nu poate decat sa ma bucure. Toamna e pentru mine cum e primavara pentru altii ; e momentul cand prind viata, cand planurile incep sa devina palpabile, cand incep sa muncesc pentru ceea ce mi-am propus, cand renasc si ma umplu de energie. Lumina de sfarsit de septembrie e motorul meu. Dar mai e ceva vara pana atunci......si o sa-mi fie un dor nebun de ea prin februarie, martie , asa ca , in asteptarea renasterii mai avem un pic de hibernare:)
Cuvinte ar mai fi de impartasit, insa imaginile m-au coplesit ,asa ca, va dau vacanta. Enjoy!
...imi doresc vacanta continuua....

Aucun commentaire: