vendredi 1 août 2008

10

Aseara, m-am trezit intamplator la petrecerea de 18 ani a nu stiu cui. Zic intamplator pentru ca eu stateam la bar, ei taiau tort. Eu stateam la bar, ei suflau in 2 lumanari-artificii . Un 1 si un 8. Eu stateam la bar si m-am trezit cu ele ( artificiile)in mana. Eu stateam la bar iar barmanul imi canta ...Tinerete, tinerete... Eu stateam la bar si mi-am amintit de petrecerea mea de 18 ani. Ce tare... ce probleme majore aveam ca nu venise nu stiu ce baiat pe care oricum nu-l invitasem, ce tare era casa aia ce mi-ai inchiriat-o ai mei , ce pusti eram, iar frate-miu era mic, mic, cum m-am dus eu cu trenul cu nasul :), cum i-au vazut ai mei prima oara pe prietenii mei punk , cum mi-am pastrat diverse obiecte de atunci....etc. Si cum stateam eu la bar si ma gandeam, vine un prieten care-mi zice..mai tii tu minte petrecerea ta de la 18 ani? Hmmm...:)). A fost acum 10 ani! . 10 ani inseamna mult.Ce-am facut eu in ultimii 10 ani? De toate si totusi nimic din ce-mi propusesem cu termen dat. Pe vremea aia ma gandeam ca o sa ma marit la 25 de ani ( wooow, ce bine ca n-am facut-o). Ma vedeam mai tarziu, cam pe la 30 de ani cu copii :))), slaba :)), cu un job full time implicata maxim in el, cu un sot, cu concedii prelungite prin locuri exotice, cu suficienti bani cat sa-mi permit sa-mi satisfac capriciile ( capriciile alea de 18 ani...:)), sa-mi iau nu stiu ce casa sau masina...ma rog, ganduri de astea domestice.Nu cred ca am visat niciodata sa schimb lumea :) Si observ ca multe dintre dorinte mi s-au indeplinit ( si nici macar n-a fost fantastic) , altele sunt pe cale sa.., altele nu. Dar nu e panica, odata pentru ca pe unele nici nu mi le mai doresc, apoi pentru ca mai am mult timp sa ma bucur de viata si sa fac lucruri....si oricum totul se petrece atunci cand trebuie. La timpul potrivit. Fara termene limita.
Ha, si...nu-mi imaginam viata dupa 30 de ani. Acum nu numai ca mi-o imaginez, dar e palpabila, o simt, e peste tot in jurul meu...
Si nu m-as intoarce la 18 ani acum pentru nimic in lume.
Stiu sigur ca o sa revin asupra acestor spuse la un moment dat , acum e suficient. Acum ma grabesc sa plec la mare .pentru ca pot, pentru ca am un job. pentru ca am masina ( in service). si cel mai important pentru ca am prieteni :)))))))....

Aucun commentaire: