mardi 3 février 2009

Preistorie

M-am intors din lungul voiaj in lumea reala. Initial m-am gandit ca o sa mai scriu cand voi avea timp, apoi ca o sa scriu numai pentru cititori invitati, apoi ca-l inchid de tot. Si am revenit. Nu povestesc ce-am facut...ca au trecut, nu povestesc ce fac...ca le fac si nici ce o sa vina pentru ca nu stim ce ...
Singurele lucruri pe care mi le-am dorit pentru anul asta au fost sanatate la cap si sanatate la corp. Si suntem in proces de a le capata :). Si cu asta am incheiat cu planurile si cu povestirile.

Citeam astazi ca in Anglia se fac trocuri. Ne intoarcem in timp. Ce tare. Si in Romania se fac trocuri, ca , vorba aia, e criza. Ce sa zic, ma bucur ca m-am nascut in Romania. Cred ca daca eram vreo vest europeana nu ma distram asa de tare si aveam mintea mai ingusta :). Imi povestea un taximetrist saptamanile trecute cum ca : Unde e domle mai bine ca acasa? Oricat de rau ti-ar fi faci un gratar, asculti o muzica de petrecere si iti trece supararea; iesi la o tabla cu baietii, faci haz de necaz....nu mori de foame. Rasul si voia buna "tine" de foame. Cand esti fericit le faci pe toate, zice omul meu. Si am stat si m-am gandit ca are dreptate omul pana la urma...aceste manifestari sunt ok pentru sufletul omului. Ce conteaza ca n-am ce sa mananc, n-am cu ce sa ma imbrac, nu am unde sa muncesc...sufletului sa-i fie bine. Si cum romanii sunt un popor de betivi unde sufletul are mare trecere cred ca o sa ne distram copios pe timp de criza. Deja am inceput:

2 commentaires:

Anonyme a dit…

dudia is baaaaaaaaaaack! :*******

Dan Gheorghe a dit…

asta-i viata la romani. taaare buna!